torsdag 2. september 2010

Dagens gjøremål

Har redesignet en kjole idag.


Solen skinner som den fineste sommerdag.


Og mange av  blomstene er på sitt vakreste.


Nå skal jeg ut å vaske bilen min, det er slik jeg gjør sånn ca. to ganger i året.  Forrige gang gikk det helt galt så denne gangen skal jeg  huske på å sette håndbrekken skikkelig på. C,")


 
Det var artig å høre om årstidene og det var som jeg tenkte. Vi er så ulike i hvilken årstid vi foretrekker. Bra er det for da er den positive energien  rundt  oss til alle tider. :))


3 kommentarer:

  1. Det er så koselig at du så ofte legger igjen hilsen på bloggen min.

    Så flotte selebukser du har laget.
    Tenkte jeg skulle sy et par kjoler til mitt lille barnebarn på 3 år. Men maskinen er på service og jeg skal ut på reise, så det må nok vente.
    jeg får litt abstinens når jeg ikke får sy. Så hvordan skal dette gå?

    SvarSlett
  2. Fin kjole. Ja, det er fint at vi alle har våre årstider:)

    SvarSlett
  3. Du är produktiv som vanligt.
    Biltvätt, ja det skulle jag också behöva göra. Men menar du att bilen började rulla iväg förra gången du tvättade?
    Det värsta jag varit med om är väl att rutan inte varit riktigt uppe så det blivit lite blött i bilen, men jag står ju plant när jag tvättar.
    Här har vi inte haft nått höjdarväder idag, regnigt och blåsigt, brr. Men det skulle nog börja ändra sig till i morgon.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk