tirsdag 31. august 2010

Snart høst


Jeg måtte sy en selebukse til Levi igår også og  jeg ble så glad for alle de fine kommentarene jeg fikk for de.:))

Som dere ser fra bildene har de veldig god fasong for aktive barn.

Jeg  synes at vi skal inn i en tyngre årstid nå,og så kommer vinteren som jeg alltid vil ha overstått. For så og vente på våren og endelig er det sommer er det igjen .

Jeg vet at mange gleder seg til denne årstiden, det er utrolig hvor forskjellig vi mennesker ser på årstidene.

Hvilken årstid foretrekker du?

8 kommentarer:

  1. Ja, det är verkligen bra byxor för aktiva barn. Ser att du fick med peacemärket också. :D
    Ja, det är väl så att vi alla är olika ang hösten. Min dotter Emmy fasar för den mörka tiden som ligger framför henne, medans jag tycker det är ganska mysigt.

    SvarSlett
  2. Jeg er helt enig i dine vintertanker - sød gut, den Levi!

    SvarSlett
  3. Den selebuksen ser god ut:) Min årstid er uten tvil våren - da ligger alt der forran, så tilgjengelig og ubrukt. Nå som høsten er her blir jeg trøtt.

    SvarSlett
  4. Høsten er nok min favorittårstid,men da med sol og speilblankt hav. Det er noe helt spesielt med luften da, den er liksom så klar og ren, -også alle de nydelige farvene, bærturer og fjellturer.. Da kose æ mæ!
    Men i år, etter en trasig sommer som ikke ga oss mye sol og varme synes jeg høsten kommer altfor for på.
    Ønsker deg ei fortsatt fin uke:)

    SvarSlett
  5. Jeg ELSKER efterår, men jeg kan i det hele taget godt lide, at årstiderne skifter - jeg ville aldrig kunne trives et sted, hvor der var sol og varme året rundt ;-)

    Han ser meget bestemt ud, den unge mand ;-) Det ses at bukserne er som skabt til alle de aktiviteter, han har i gang :-)

    SvarSlett
  6. Her går jeg for våren så absolutt, så jeg er ikke fortrolig med at høsten er her, for vinteren ligger like rundt hjørnet, og den er den verste:D
    Flotte bukser som virkelig passer aktive krabater.
    Ha en fin kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  7. Sånne selebukser ses ikke så ofte mere- i hert tilfælde ikke her i DK--- alle små skiller på midten :-0
    Jeg brugte disse buksene til mine ( 18 år siden:-0
    og synes de er så gode og søte.
    Jeg liker faktisk alle årstidene godt. Syns det er dejlig når det skifter- men blir jo lej når vinteren/høstn trækker ut med sne og rusk& regn.

    SvarSlett
  8. Så søt bukse da .. :o) Og så søt Levi :o)

    Våren er min favoritt-årstid. Da ligger sommeren foran oss - vi kan se frem til blomster, sol og varme .. (kanskje) .. Alt begynner liksom da.

    Sommeren er flott med alle blomstene - muligheten for å kose seg masse ute - uten å fryse etc.

    Høsten er koselig med fargespillet i løvet og man kan tenne lys tidligere om kveldene - i tilleg har man jo alle bærene og fruktene/grønnsakene som man kan høste og nyte godt av.

    Vinteren - vel det beste med den er nok julehøytiden - synes jeg. Men det er jo koselig med alle slags inneaktiviteter - levende lys og varm kakao :o) Er ikke så glad i snø og is så jeg ønsker helst at vinteren skal være over så snart vi har lagt jula bak oss :o)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk