torsdag 6. september 2012

Høstjakke

Jakken er ferdig og det fungerte godt med å skifte farge på kragen. Da jeg hadde et halvnøste for lite når jeg strikket kragen måtte jeg finne en annen løsning.

 
Jeg skal kjøpe knapper til jakken så er den helt ferdig.
 
 


Tror egentlig jeg synes det ble mer spennende med den brune kragen. Så noen ganger blir ting faktisk bedre når man må være litt kreative.

 
Selvom det er surt ute og det regner og jeg har en ny høstjakke skulle jeg ønske vi kunne holde på sommeren lengre, men dessverre er den forbi nå. Hagestolene er kommet i uthus og ting ryddet på plass. Ute står resten av sommerblomstene og drukner i krukkene sine. Jaja, farvel sommer!!
 
 
 
Her er min nydelige pasjonsblomst.
 
Jeg takker for kommentarene som  jeg er så glad for og hilser velkommen til ny følger.
 
 
KLEMMINGS.
 

14 kommentarer:

  1. Engang var det ikke "tilladt" at sætte brunt og blåt sammen, men i dag går det fint. Sjovt, som tiderne skifter... Flot jakke.

    SvarSlett
  2. Bra du gikk tom for garn, for dette ble riktig flott. Ingenting er så galt at det ikke er godt for noe :)

    SvarSlett
  3. Synest jakka blei stilig den. Flott med ein anna farge til krage! Tru eg har samme veiret som du. Kjekt å være inne etter jobb:

    SvarSlett
  4. Hvor er den bare flot! Smuk med farveskift fra krave til krop. Vil meget gerne se den på med knappern og det hele.....

    SvarSlett
  5. Brrunt og blått er stilig sammen, og her ville jeg valgt brune knapper..det hadde skapt helheten mellom fagrene.
    Ha ei fin helg, her har vi nesten blåst bort i regnet, klem;)

    SvarSlett
  6. Det där blev häftigt ihop. Ibland är det som sagt tur att det blir som det blir. Håller med Tovepia att bruna knappar skulle passa finfint till den.
    Här är det ganska ok ännu, vi har lämnat ett bord ute så vi ska kunna njuta de sista dagarna med en fika om solen tittar fram när det är dags, men det lutar mot att de åker in snart igen.

    SvarSlett
  7. Heisann:) Lenge siden jeg har vært innom her,og igjen masse flott og beskue her hos deg. Jakken du har strikket ble jo stilig med brun krage,så det var jo nesten hell i uhellet at du manglet mere blått garn:) Enig med flere her at brune knapper vil bli fint. Nydelig blomst,,og sommeren er nok desverre over for denne gangen også,,,:) En riktig fin helg og hygg deg masse utover høsten med nye prosjekter:)

    SvarSlett
  8. Heisan Rita
    For en lekker og flott høstjakke du har strikket deg. Det ble bra med den brune kragen, det har du helt rett i, altså. Vi må bli flinkere til å tenke utenfor boksen, og satse på "lykken", så blir det flotte ting av det.
    Yes, høsten er her, det er sikkert, med forkjølelser og det hele! Greit å få det nå, for om en uke sitter jeg under Spanias sol og kooooser meg!!!
    I morgen begynner helgen, så jeg får vel bare ønske deg en god helg!

    SvarSlett
  9. Hei på deg.
    Den ble lekker med brun krage. brune knapper vil gjøre seg bra.
    God helg til deg.
    Klem fra Ann-Jorun, Fiksemalla

    SvarSlett
  10. Fin! Ska bli spännande att se hur jackan ser ut på!

    Ha en bra helg! /Blenda

    SvarSlett
  11. Åhh den jakken var bare helt skjønn, helt nydelig var den.

    Ønsker deg en fortsatt flott og trivelig helg!
    Klem

    SvarSlett
  12. Kjempefin jakke! Blir spennande å sjå den på deg når den er ferdig. Ønskjer deg ei fin helg.

    SvarSlett
  13. Virkelig flott jakke. Brunt og blått er fint. Ååh har ikke pakka sammen sommern! Male i stedet for;)

    SvarSlett
  14. Nydelig jakke! Så synd ay sommeren er over allerede.. den kan virke ganske kort noen ganger.Håper du får en fin og mild høst. Hilsen fra Cairo

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk