søndag 2. september 2012

Fingervanter

Endelig fikk jeg brukt de fine keramikknappene mine. Noen ganger handler jeg vakre ting, men jeg bruker det ikke for de jeg synes det er så fint. Det kan gjelde knapper , vakre stoffer, fint garn.

 
Hvorfor kjøpe det når jeg ikke bruker det.....?
Gjør du noen gang det samme?
 
 
Nok om det . Synes de ble fine på disse fingervantene.


Gaven som var til den eldre generasjon ble godt mottatt. Ingen latter fordi jeg hadde heklet rundt syltetøyglass.






Jeg ønsker deg en flott septembersøndagskveld.

10 kommentarer:

  1. Jo jeg kender det godt, jeg har fint garn og fine knapper liggende, som jeg ikke rigtig nænner at bruge!
    Dine knapper er rigtig flotte og passer perfekt til strikken :))

    SvarSlett
  2. Så nydelige knapper! Og godt du fant på å bruke dem på de flotte fingervantene, pene ting er til for å brukes og ikke for å gjemme bort! Men ja, jeg kjenner meg nok litt igjen der.
    Takk for koselig kommentar og fortsatt fin kveld til deg:)

    SvarSlett
  3. Det er virkelig flotte knapper, næsten som et helt smykke.

    SvarSlett
  4. Hørest litt kjent ut det å spare på fine ting!!

    SvarSlett
  5. Så fine pulsvantene ble. Gjorde seg med de fine knappene.

    SvarSlett
  6. Nydelege knapper passa fint til desse fingervantane!

    SvarSlett
  7. Oj oj så snyggt det där blev, tur du vågade använda knapparna nu för de passade ju utmärkt till
    Vilken fin tröja du stickat också och sen måste jag ju berömma tårtan, vilket konstverk han gjort till sonen.

    SvarSlett
  8. Så lekre de puslvantene var. Smart å bruke knappene på denne måten.

    SvarSlett
  9. Du er vel ikke alene med å kjøpe eller kanskje hamstre saker som er fine -men ikke er bestemt til formålet ! Men når jeg så disse pulsvantene - kom jeg på hva jeg skal bruke noen av de fine knappene jeg kjøpte meg her om dagen !

    SvarSlett
  10. God ide med de knappene. Har en hel haug av knapper som jeg kjøpte hos en kjeramiker, den gang jeg bodde i NJ.... Nå er noen høstkvelder da booket med det ;)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk