mandag 18. juni 2012

Etter den søte kløe kommer den sure svie.

Torsdag og fredag ettermiddag satt jeg i bikini på terrassen og slikket sol.
Synes det var perfekt å få litt underlag til vi drar den 26.
Jeg brydde meg liksom ikke om den kalde sneken som gikk over skuldrene mine.
Jeg har lidd for det i helgen. Først svie i hals, så kraftig forkjølelse. Jeg går og snufser ennå og er ikke i form.



Det hindrer meg ikke i å strikke. Jeg er begynt på en genser med fletter.


INTERIØRTIPS, jeg synes det er så nydelig å plukke inn revebjeller. De er giftige, men vi skal jo ikke spise de. Så hvis du har det rundt deg så pynt med et par stykker.







JEG ØNSKER DEG EN NY GLITRENDE UKE!

5 kommentarer:

  1. Huffda...da må du passe på deg selv!!! Nydelige strikketøy både her og under her!
    God-bedring-klem!!

    SvarSlett
  2. God bedring. Var litt trist på lørdag og komme heim til regn.
    Flott gensar du strikker på. God bedring, håper du får ein fin ferie.

    SvarSlett
  3. Flott strikketøy du held på med. Veldig flott med revebjeller.
    God betring! Håpar du kjem deg snart og i god tid før du skal på tur.

    SvarSlett
  4. Ta vare på deg selv,selv om det er finvær :-)
    Jeg har litt strikkefri,tror jeg...
    Holder på med et skjerf,men det går sent..

    Greit,så får jeg gjort andre ting :-)

    Ha en flott dag,håper du friskner til-

    Mvh Wenche

    SvarSlett
  5. Sommerforkjølelse er ekle saker, for de varer som oftest lengre enn andre forkjølelser. Sliter med det samme selv (på tredje uka). Lekker strikk du viser oss :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk