søndag 6. november 2011

Juleforberedelser

Nå er jeg begynt  på julepresanger. Så fort som tiden går må jeg begynne nå. 



Og her er jeg ferdig med første gaven.


Det er pickles sin høstvest.


Idag har det vært et nydelig vær, likevel har jeg brukt dagen til å sitte i telefon, bakt en kake og slappet av.



Så har jeg endelig fått med meg min kamp av Karl Ove Knausgård


Jeg vet ikke helt, etter slik som den er omdiskutert må jeg si at jeg ventet meg mere.
For meg ble den en dagligdags fortelling.


Jeg vil takke for de fine kommentarene for strikkejakken.


Nå skal jeg først lage middag så skal jeg begynne på neste julepresangprosjekt og selvfølgelig strikker jeg bare fra lager. Jeg ser faktisk ikke at det tømmes. Det må nok strikkes enda en stund før jeg skal merke at det minker. 


Kos deg du også samme hva du holder på med. Søndagen har heldigvis mange flere timer. 


13 kommentarer:

  1. Hvor er den skøn! Den skal nok give glæde og varme her i vintertiden.

    Jeg er også gået i gang med julegaver og julekalender til de to ældste. Den ene er flyttet hjemmefra og den anden er på efterskole.

    Jeg har brugt dagen i haven, hvor jeg har plukket den sidste spinat og gravet de sidste kartofler op. Skønt!

    Klem og fortsat god søndag.

    SvarSlett
  2. Det vart ein nydeleg vest. Boka til Knausgård kjøpte eg, men syns ikkje den var verdt pengane.

    SvarSlett
  3. Denne har jeg selv strikket 2 av, og den er skikkelig søt!
    Kos deg i kveld, klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Så søt den vesten er og for noen fine farger !
    Jeg har vært sammen med alle mine barn, svigerbarn og barnebarn... så dagen kunne ikke være mere perfekt :)
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  5. Så fin den ble:) Flott med det mønsteret :)

    SvarSlett
  6. Høstvesten ble skikkelig lekker. Tror jeg må avlegge Pickles et besøk jeg også.....

    SvarSlett
  7. Så fin vesten ble! Fine farger. Jeg synes det mønsteret er kjempe fint. Blir nok en super gave:)

    Ha en fortsatt fin søndag

    SvarSlett
  8. Knakende fin! Utrolig flott fargevalg:) Jeg har jo også strikket denne, og tror aldri jeg har vært mere fornøyd med et plagg til lilletulla.

    SvarSlett
  9. Så søt liten vest. Deilig å komme igang med gavene. Jeg skal bare bli ferdig med en Mariusgenser først, så starter jeg. Og helst med garn fra lageret ;)

    SvarSlett
  10. Hei!
    Så fin vest, hyggelige farger! Jeg har IKKE lest Knausgård, men kanskje en dag! Ønsker deg en fin dag!

    Klem Cahtrine :-)

    SvarSlett
  11. Hvor er den sød vesten fra Pickles. De laver nogle fine opskrifter:-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk