fredag 1. juli 2011

Flott pute

Noen ganger blir det mange blogginnlegg, men når man har laget noe man vil vise frem blir det slik.


Den ble veldig yndig fordi jeg valgte et bomullsjersey.


Tror jeg skal lage en av ullstoff. Jeg vil nok prøve meg frem.


Synes egentlig den er ganske lekker.


Pakken igår var visitt-kort som jeg hadde bestilt som jeg vil legge ved når jeg selger ting. Visittkortet ble liksom veldig mye da.... Hadde nok valgt litt av hvert feil, men det får så være.
Idag fikk jeg en stoffpakke som jeg hadde bestilt og det er virkelig gøy å få pakker i posten.


Ønsker dere en super fredagskveld. :))

8 kommentarer:

  1. Så nydelig pute:)) Det må nok ha vært en del jobb. Flink:))

    SvarSlett
  2. Ja det var ei lekker pute,rett og slett ei pyntepute:))

    SvarSlett
  3. Kjempelekker pute, ser ikkje heilt enkelt ut å lage.

    SvarSlett
  4. Oj här har det hänt mycket idag. Sicken otur att jag inte vann då, men man får gratulera vinnaren.
    Har du sytt kudden, det ser jättesvårt ut. Men så fint det är.
    Kram

    SvarSlett
  5. Hvor er den fin din pude, den ligner den smukkeste blomst.

    SvarSlett
  6. Lekker pute,denne har du hatt
    mye arbeid med. Liker at du
    lekker ut mange innlegg jeg
    da,syns du er kjempeflink.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  7. Så flott, skjønner at du vil vise frem den ja :D

    SvarSlett
  8. Den var bare nydelig!
    Ønsker deg en god lørdagskveld, klem, M

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk