onsdag 4. mai 2011

Madelen i nye pannebånd

Så må jeg bare se om det blir noe hit hos Madelen.



Selvfølgelig tuller Madelen mange ganger når jeg kommer med dette kameraet, (men alt kler den smukke)


Egentlig var hun kjempeskjønn i disse pannebåndene, men det er hun som velger om hun vil brukle de. Vi får se.

 

Et lilla og et gult. Jeg har strikket det lilla i bomullsgarn, to lillafarger og sydd på perler.

Det gule,  i en gul og en brunlig farge, bomullstråd dette også med en stor vintage knapp. Så nå gjenstår det om hun liker pannebåndene.

Jeg takker så mye for de fine kommentarene fra dere.

Nå nyter jeg morgenkaffien og gleder meg til en ny dag.

 Jeg ønsker det samme for deg. Klem fra meg. :))



7 kommentarer:

  1. Flotte pannebånd , og ja alt kler den smukke:)) Ha ein god dag!!

    SvarSlett
  2. Hav en dejlig dag - hun ser rigtig sød ud med dem.

    SvarSlett
  3. Virkelig fine pandebånd! Jeg kan godt lide, at de er så brede, at de varmer godt på ørerne - næsten som en hue. Sødt til småpiger:-)

    SvarSlett
  4. Herlig modell du har, og pannebåndene blir nok brukt, skal du se;)
    Kos deg, her er det kaldt..

    SvarSlett
  5. De er så fine så dem kommer hun nok til å bruke :)
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  6. Flotte pannebånd, og hun kler dem godt:)

    SvarSlett
  7. Så fine pannebånd :) Og Madelen lyser det av , ei herlig jente :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk