søndag 8. mai 2011

Herlige søndag

Man kommer vel ganske nærmt en prinsessejakke i den her.


Den er heklet fra dette mønsteret.



Faktisk så synes jeg det er helt supert med drops design- mønster . Jeg sitter og blar gjennom katalogene til det er noe som frister eller noe jeg har lyst å strikke/hekle. Så en applaus til drops design.

Vi har nydelig vær idag også. Jeg må nok ta meg tid til litt hagearbeid. Det er utrolig som det spirer og gror allerede.


Det flagges overalt her idag på denne frigjøringsdagen og det er en fin dag.

ØNSKER DEG OGSÅ EN DEILIG SØNDAG. :))

12 kommentarer:

  1. Hei, er visst inne hos deg for første gang. Så mye nydelig baby/barneklær du har laget.Jakka over var utrolig søt da.
    Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  2. Hvor er den yndig. Du har ret, det er da en lille prinsessetrøje :-)

    SvarSlett
  3. Så nyyydelig og sommerlig den er!
    Ha en fortryllende godværsdag!
    klemmm

    SvarSlett
  4. Hvor er den sød! :) Den er bestemt en prinsesse værdig! God søndag til dig også - her hos os i Danmark er det jo Mors Dag i dag :)

    SvarSlett
  5. Lycko dig som har flickor att göra så fina grejer till. Nej, missförstå mig inte nu, för jag älskar verkligen mina småkillar, men det är nått speciellt dessa små spetskläder.
    Ha en skön kväll

    SvarSlett
  6. Åhh, det var skikkelig søt og prinsesseaktig!

    klem

    SvarSlett
  7. Så nydelig jakke du har laget nå:)

    SvarSlett
  8. Så skjønn og søt liten jakke....og den prinsessen som skal få bruke den er heldig.

    SvarSlett
  9. ååååå sååå søt den va :););)

    Klem Anita

    SvarSlett
  10. Heisann:) En stund siden jeg var innom her,,men utrolig mye fint du har laget.Og for noen skjønne små barnebarn du har. Så tror nok ikke dem mangler noe fint og bli kledd opp med:) Heklejakken er bare helt nydelig,og hvitt er så sommerlig også. Så blir nydelig på ei lita prinsesse:) Må du få en fin ny uke:)

    SvarSlett
  11. det var en nydelig jakke!

    Ønsker deg en fin uke med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  12. Kjempesøt jakke du har laget. Jeg liker også drops sine mønster, synes de har mye fint.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk