onsdag 20. april 2011

Ny farge

Har brukt dagen idag til å male.
Ganske drastisk å gå fra hvit til knallfarge, men det ble forfriskende.









Spenstigere med knallfarger.




Har selvfølgelig mye detaljer igjen, men er
fornøyd så langt.






Har strikket litt også og forstår ingenting fordi det ble orange her også....


 Topplue med tupp. Den er også strikket fra boken  Myk start

Her er et kollasj jeg har laget av små papirbiter jeg har revet fra ukeblader.


Ønsker deg en superkveld.:))


4 kommentarer:

  1. Du er tøff!! Det så virkelig lekkert ut!!..artig å se at noen går mot strømmen;)
    Bildet du har laget var jo bare helt supert, du har evner på de fleste områder!
    Imorgen får jeg prinsebesøk på hytta, det blir trivelig:)
    Kos deg masse dagene som kommer, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Vi målade om vårat sovrum för ett tag sedan och där blev jag inte nöjd. Men våran hall och vårat vardagsrum bara älskar jag, så det är vågat ibland.
    Ditt kollage trodde jag var ett foto, mycket bra gjort.

    SvarSlett
  3. Grattis med en ny lekker farge!!! Hos deg hadde jeg definitivt trives, ja!
    Vi skal pusse opp kjøkken/stue til neste år, rive veggen mellom, og få et stort allrom. Der skal jeg ha en orange vegg, har jeg bestemt. Da får jeg bare spørre etter fargekoden fra deg, for den du har valgt likte jeg. Den går litt mot rødt....ja, du vet, jeg og RØDT!
    Vi lager et toalett-rom nå, og der skal det gå i sort/hvitt, men jeg har funnet en spennende vask...design-vask. den skal være prikken over i`en hos meg.
    Herlig orange lue du har strikket også!!!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk