mandag 24. mai 2010

Ny veske til bryllupet




Nå er vel utstyret ferdig til sønnens bryllup 26 juni, Hvis jeg ikke ombestemmer meg og finner en annen kjole.
Jeg har heklet denne vesken og synes den ble god til antrekket.


Vesken er heklet i utgangspunktet etter frualbertssons mønster,



Endelig fikk jeg brukt de keramiske knappene mine som jeg kjøpite på etsy.





Madelen med kjolen  jeg sydde, den vises så mye bedre med model.



Og en søtere enn denne modellen her vet ikke jeg.


Jeg ønsker alle en god ny uke. :))

9 kommentarer:

  1. Skikkelig søtmodelldu hadde:O) Veska så super ut og må være toppers til antrekket hvis det var det vi så snurten av;)

    Ha ei fin uke du også;) klem;)

    SvarSlett
  2. Ja det var ein flott modell i ein super kjole!! Veska di ser fin ut og passer nok fint til antrekket:))

    SvarSlett
  3. Flott bryllupsveske det der synes jeg:) Og både kjolen og modellen var nyelig, ja modellen var hakket nydeligere :)

    Ha ei flott uke :)

    SvarSlett
  4. Hej, wow vad fin din lilla väska blev. Din färg är mycket finare än min. Nu blev jag inspirerad att virka minst en väska till i annat garn! :-)

    Så det ska bli bröllop? vem är det som gifter sig?

    Klem
    Susanne

    SvarSlett
  5. Hvor er tasken flot og kjolen er fin og en meget flot model.

    SvarSlett
  6. Vilka OCH fint sot modell Fick tag på visum Upp nu igen klänningen.
    Väskan var jättehäftig skor med en kostym.

    SvarSlett
  7. isnt she lovely. great crochet bag

    SvarSlett
  8. Dette ble bryllupsveske og kjole toppers!
    Du er flink, du!
    Klem!

    SvarSlett
  9. kjempeflott veske du har heklet og kledelig kjole på yndig modell :)
    Imponeres stadig over alt du rekker å lage

    Ha en kreativ uke videre!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk