lørdag 13. februar 2010

Ny lue

Har sittet å sett på åpningen av Ol.
  Kan ikke  lyge på meg at jeg er opptatt av å se på sport på TV, men slike åpninger liker jeg å se på. Da  heklet  jeg denne luen.


Nå har jeg nok luer for i år. Trodde egentlig det var nok når en kolega sa jeg hadde så mye tilbehør, men det går jo litt fort med disse småprosjektene.




Kom  for sent til butikken for  å skaffe meg kremfløte til imorgen, men jeg skal lage noe annet som jeg husker at jeg fikk når jeg var unge. Boller i ildfast form med hvit saus over......



11 kommentarer:

  1. Kjempeflott lue..og skjerf! tror du har tilbehøret klart, ja, og denne kledde du godt, den også;) Alt kler den smukke, er det noe som heter;)
    Jeg kler faktisk ikke luer, men de hattene jeg lager, trekker jeg ned over ørene, og bremmen gjør at jeg kan gå med dem;)
    Kos deg imorgen med eller uten fløte;)Klem;)

    SvarSlett
  2. Flott lue. Den kan du trygt bruke.

    Men............. et spørsmål: boller med hvit saus???? Den trenger jeg forklaring på.

    SvarSlett
  3. Hei Nina, egentlig trenger jeg oppskrift. Men jeg tenkete å ta en telefon imorgen etter oppskrift. Husker bollene ble stekt i ildfast form inne i stekeovnen med en søt hvit saus eller mer vaniliesaus.c,")

    SvarSlett
  4. Det er et flot sæt og du ser fantastisk ud med det på :-) Jeg har endnu ikke fundet den hue, der klæder mig, men jeg har ikke opgivet at lede ;-)

    God fornøjelse med "boller med hvid sauce" - lyder temmelig grænseoverskridende i mine danske ører ;-) Håber, det bliver godt :-)

    SvarSlett
  5. Flott lue du har laga, og du kledde den godt! Hørest spennande ut med boller og kvit saus! Eg skal på jobb så det vert ingen boller på meg men det får vi ta igjen ein annan dag. Ha ein fin dag:)

    SvarSlett
  6. Kan man få för mycket av mössor???? Tror inte det. Är ju kul att få variera efter humör och kläder.
    Ha en trevlig alla hjärtans dag

    SvarSlett
  7. Sikke et flot sæt. Sættet klæder dig fantastisk godt:-)

    SvarSlett
  8. Det er kjekt å ha mange luer og skjerf/sjal, slik at ein kan variere alt etter kle og ver. Eg likar også best å strikke ting som eg blir fort ferdig med. Lurer på kva garn du brukte da du strikka Boblelua?

    SvarSlett
  9. Hvor ser du bare godt ud med dit nye sæt :-)
    Jeg har desværre ikke rigtig hattehoved, ellers skulle der godt nok også produceres nogle her :-)

    SvarSlett
  10. Lua var virkelig flott! Deilig med luer med stor vidde som er vanlig no.

    SvarSlett
  11. Hjelpes meg, her går det unna, du produserer så kjapt at jeg nesten ikke rekker å få med alle innleggene dine...
    Flott og kledelig lue!
    Og den i forrige innlegg med klaffer ser herlig og varm ut for en liten krabat.
    Søte sengetøy du har sydd til barnebarnet som er underveis, sikkert kjempekjekt for foreldrene.
    Ha en super søndag videre!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk