fredag 19. februar 2010

Leggings


Madelen går ofte med skjørt, siden det er så kaldt er det fint å ha noe varmt på føttene. Jeg har strikket leggingser i ull til henne.



Leggingsene ble strikket i tykt garn så det gikk fort.

Tenk det er helg igjen. C,")

Takk for de fine kommentarene for luene og ungene, det gjorde meg glad.

Nå er det bare en liten uke igjen, så er det vinterferie.

Når det  nærmer  seg så veldig, da vet jeg ikke om jeg rekker alt jeg skal gjøre før vinterferien.

Jeg ønsker alle en god fredagskveld. :))

24 kommentarer:

  1. Ååå de var bare vidunderlig herlig;))
    Falt pladask for dem;)
    En riktig så god helg til deg også;)
    klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Hei!
    Kjempeflotte flette leggingser..., tipper de falt veldig godt i smak!

    Ønsker deg en strålende weekend!

    SvarSlett
  3. Det er rigtig fine og feminine leggins til kjole.

    SvarSlett
  4. De så herlige ut! Myk og god og fin!
    Så lyst og fint det har blitt her inne!

    Jeg har vinterferie, og skal nyte den, i første omgang med prinsessen og imorgen skal vi feire prinsens et-årsdag;)
    Ha ei god helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. meget flotte , tøsete leggings:-) dem er hun nok veldig glad for. God fredag og week-end

    SvarSlett
  6. Så varma och fina leggings du har stickat!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  7. Ja os, der gerne går i kjole må ha´lidt ekstra i disse kolde dage ;-) Hvor er de fine og feminine - man tænker slet ikke på, at det er tykt garn, de er lavet i - de virker så lette :-)

    SvarSlett
  8. De er så fine til en kjole og så er de jo også dejlige varme !

    SvarSlett
  9. Nydelige .. :o) Sikkert veldig flott til skjørt/kjole ..

    Men tror det tar ei stund før jeg kan forsøke meg på noe slikt .. etter dagens resultat :o)

    Ha en fortsatt super helg .. klemmer!

    SvarSlett
  10. Så herlige de ble. Både tykke og gode og pikete og søte. Et kunststykke det der.

    Du har jo også vært utrolig produktiv i det siste (jeg driver enda og leser blogger som en gål, jeg ligger så på etterskudd), masse herlige luer.

    Ha en super helg.

    SvarSlett
  11. Vilka härliga benvärmare du stickat!!

    SvarSlett
  12. Superfine!
    Ha en riktig god helg!

    SvarSlett
  13. Nej hvor er det bare nogle lækre benvarmere, de skal nok varme. En dejlig lørdag til dig og dine ønsker jeg herfra :o)

    SvarSlett
  14. Flotte leggings. Nydeleg mønster, sikkert varme under kjole.

    SvarSlett
  15. Heisann!! Dette var flotte leggingser du har strikket,,ser bare så myke og gode ut. Du er flink med strikking av kose saker.
    En riktig god helg ønsker jeg deg:))

    SvarSlett
  16. Det var da en go ide.de er smukke. og smart at strikke dem i hvide - så passer de til alt;-)
    Rigtig go weekend til dig;-)

    SvarSlett
  17. De ser bare lækre og varme ud. Kan godt forstå din pige er glad for dem.

    SvarSlett
  18. Lekre pulsvarmere i nydelig mønster!! Gode å ha til kjole og så er det litt ekstra pynt når ein har dei på!! Ha ein fin søndag:))

    SvarSlett
  19. Flotte leggvarmere, tipper hun ble glad!

    SvarSlett
  20. Hei og grattis med ny vår-frisk farge på siden din.
    Og herlige leggingser da!!! Jeg har sagt det før, dere er virkelig heldige som kan strikke altså.
    Ha en super søndagskveld, og en ny topp uke.

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  21. Nydelige leggisser!
    Med den kulda vi har her i landet, må man jo bare ha masse av tykke klær.
    Hos meg sliter vi ut masse leggisser, sokker og div i løpet av en vinter.

    Finfin ny uke til deg!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  22. Vakre leggingser! Har hun hjerte til å bruke dem? De kan også settes i ramme!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk