søndag 28. februar 2010

Jeg elsker å sitte med symaskinen. Nå har jeg sittet og sydd på sukkersøte brikker. Virkelig gjenbruk.


Først sydde jeg en quiltet bordbrikke. Den er så lun og fin.


Jeg virkelig synes at de er god å se på disse gjenbruktepastellfargene nå når solen blir varmere og varmere.


Dette er brikkene jeg sydde. De har jeg ikke quiltet. Det er tolags, men de er søte.




Jeg ble så glad:)) for alle de nydelige kommentarene jeg fikk på genseren min. Det gav meg virkelig den beste følelelse. <3 Kanskje jeg skulle svare hver og en, men da tror jeg tiden hadde gått i fra meg. Derfor skriver jeg det her. :))


17 kommentarer:

  1. De er virkelig søde - man bliver helt forårstemt!

    SvarSlett
  2. Flotte og sommerlige brikker! :)

    Forresten blitt lyst og fint i bloggen din nå etter at den har fått nytt utseende.

    Ha en fortsatt fin søndag! :)

    SvarSlett
  3. Jeg blev i et dejligt forårshumør da jeg så de skønne brikker.

    SvarSlett
  4. Du er en mester på symaskina også;) Herlige farger! Jeg liker pastellfargene, de blir man i godt humør av;)

    Kos deg denne søndagen, du raser vel avgårde til Roma snart;) Klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Man måste sommarkänsla direkt. Härligt.

    SvarSlett
  6. Ja de var skikkelig sukkersøte;)
    så flink du er å sy da - og supert når man kan gjøre gjenbruk;) Jeg holder på med smykker i dag - og det er gjenbruk av dem jeg laget meg i fjor. Er så kjekt å endre stil, men dog bruke samme perler;) Ha en trivelig søndag.
    klem fra Ingrid

    SvarSlett
  7. Så flotte brikker du har sydd! Må nok ta symaskina fram eg og viss tida strekk til... Ha ein fin kveld:)

    SvarSlett
  8. Oj - oj - oj. Gjenbrukssøm og retrostoffer - I LIKE. Så fint du syr! Jeg vet ikke hvor mye du har sjekket bloggen min - men jeg er ikke sart - selv om jeg faktisk har prøvd. Det er så rart, for selv om jeg prøver å få til noe dust i sømveien - så barker det avgårde på en knall måte. Nå har jeg nesten resignert på at jeg kan få til noe som er "rolig" for øyet.

    Ikke sant det er deilig å bare la sømmene fare og kose seg med foten på pedalen. Skikkelig kvalitetstid og fargeterapi ;).

    SvarSlett
  9. De er så søde dine servietter, man bliver helt i forårshumør

    SvarSlett
  10. Så fine de er Rita... søde og retro..

    SvarSlett
  11. Hvor er de søde. Dejligt med nogle forårsfarver.

    SvarSlett
  12. Hvor er de fine og foraarsagtige !
    Jeg foelger altid med her, men fra min egen computer kan jeg desvaerre ikke kommentere

    SvarSlett
  13. Så flink du er til å sy! De brikkene fikk meg i vårstemning med de flotte pastellfargene. Ha en flott første marsuke:-)

    SvarSlett
  14. Man bliver i smaddergodt humør af de fine farver, hvor er de skønne :-) På denne årstid kribler det i fingrene - forårsrengøring, lys og luft, blomster og blide pasteller :-) Du er godt på vej ;-)

    SvarSlett
  15. Du har nått att hämta vid mig.

    SvarSlett
  16. Nydelige brikker .. og genseren var kjempelekker .. :o) Himmel så flink du er!!

    Ha en fortsatt fin uke - klemmer!!

    SvarSlett
  17. Heldige du er som er venn med sy maskin. He,he Det har eg gitt opp, Kult umuligt. Tar maskinen ut til høyst,Ja høyst ,nødvendige ting. Da er det bare krangling oss i mellom. Nå har den stått iskaldt på et kått ei långe stund. (Stygt å sei det,men eg håpa han har frøse i hjel i vinter)
    ; )
    Genseren i forja innlegge. Va knall fine.
    Blogg boka di mesune eg deg.
    Tror bare det er blogspot som har det. Eg har blogg.no
    Ønske deg ei fine helg
    Klem!!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk