mandag 21. desember 2009

Fråtsing

I morgen er siste dag på jobb, så er det juleavslutning, :-))
 Jeg føler meg så behagelig døset.
Har sittet her å strikket et par små barnevotter.

De er strikket frem og tilbake og sydd  sammen. Jeg har strikket de i forskjellige ullgarn som jeg har blandet.
Levi er 1 år idag, GRATULERER MED DAGEN! De feirer i varmen...

Jeg var å handlet litt idag, og er overrasket over hvor billigt det er med julepynt enkelte steder.

Fører dette til all fråtsingen som vi holder på med? Ønsker en liten diskusjon....

3 kommentarer:

  1. Så flotte votter, og gratulerer til Levi som koser seg i varmen;)
    Ja, man kan lure, når salg på julesaker kommer før jul! da må det bety at butikkene kanskje har tatt inn mer enn vi kjøper?? Før var jo salget etter jul, naturlig nok.
    uansett, nyt fridagene mot jul og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Vilken julklapp du fick förra året. Tiden går fort med de små så det gäller att passa på att njuta så länge det går. Söta små vantar du gjort till honom.
    Här var skolavslutningen i fredags, så de får ett långt jullov.
    Ha det gott

    SvarSlett
  3. Tillykke med den lille dreng - fine vanter han får :-)

    Jeg tænker meget over, hvad pokker der sker med os i december - det er som om, at alt det vi køber bliver mangedoblet - én æske chokolade er ikke længere nok, nej, der skal tre til at dække hele julen osv. - men nu har nogle af butikkerne jo altså også lukket i hele 3 dage ;-)
    Måske er det en slags urinstinkt for at indsamle forråd til den strenge vinter, der transformeret om til moderne supermarkeder kommer til at virke komisk? Rigtig glædelig jul :-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk