fredag 23. mai 2014

Nytt arbeid

Jaha, idag gikk jeg på tur, satte brødrene i ovnen og glemte og gi beskjed om at de måtte taes ut. Da jeg kom opp bakken hjemme



kjente jeg den deilige bakelukten av brød. Jeg husket plutselig på brødrene og løp til. Utrolig nok smakte de himmelsk etter å ha stått i ovnen i langt over en time. Går det an ......



Måtte sette meg ut å nyte siste rest av sol. 


Jeg får så utrolig mye energi med en gang solen skinner og dermed brødbaking og tur og mye mer på en gang. 




Som sagt er jeg begynt på nytt arbeid og det ser ut til å gå fort. Nå nyter jeg kvelden med strikketøyet.
Jeg ønsker deg en fin fredagskveld. ;-)

5 kommentarer:

  1. Det er jo bare så utrolig deilig med solen igjen :)
    Det brødet ditt ser jo bare så utrolig godt ut da !
    Er det en liten genser du strikker ?
    Ha en god natt, klem.

    SvarSlett
  2. Oj, vilken tur att det gick bra med brödet. I min nya ugn kan jag sätta på klocka, så glömmer jag har i alla fall ugnen stängt av sig och det blir förhoppningsvis inte katastrof.
    Visst är det skönt med värmen nu, men lite väl varmt har vi nog här. Jag gillar att det är varmt, men just nu hinner inte kroppen med bara. Men visst man får massor av energi och livet känns bra mycket lättare efter den här kalla tiden som varit.
    Stickar gör jag lite varje dag, men det händer inte så mycket eftersom jag tycker det är så mycket roligare att spinna när det är sådant här väder.
    Hoppas du får en skön helg.
    Kram

    SvarSlett
  3. Først må jeg lige kommentere kjolen i sidste indlæg - hvor er den dog fin :-) Aldeles bedårende :-)
    Ja, solen giver energi - her i DK får vi også en del sol, men også kæmpe regnbyger indimellem - men det hele dufter af sommer :-)

    SvarSlett
  4. Dette brødet såg godt ut. Utruleg kor mykje energi vi får av litt solstråler. Er spent på kva du driv og strikker no.

    SvarSlett
  5. Det er så koselig å lese det du skriver, blir glad:-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk