søndag 20. april 2014

Ny tur

       I dag gikk vi en lenger inn over vidden.




 Du ser masten  på Ulrikken. Vi klatret opp til vi kom til Turnerhytten. Der satt vi i solveggen og koste oss.   



Det er jo en fantastisk utsikt. Vi er så heldig å bo slik vi bor med alle de mulighetene til alle disse fjellturene våres. Når været viser seg fra denne siden er det bare en drømmeplass på jord.  
'

Jeg har strikket litt også. Om kvelden , natten liker jeg å sitte og strikke. Dette er noen pulsvarmere i ull. Tynne og fine. Jeg lærte å felle av med picoter .  

Dette mønsteret kan du finne HERØnsker deg en super kveld. Klem fra Rita

2 kommentarer:

  1. Åh, så vackra bilder! Superfina pulsvärmare du stickat! Kram!=0)

    SvarSlett
  2. Hvor er det dejligt, sikke en udsigt, jeg forstår at det er et drømmestedet.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk