mandag 1. april 2013

Siste rest av påskekos

Siste dagen i påske. Jammen rakk de hjem fra Finnmark til en påskemiddag.
 
 
 
De har vært på vidden og kjørt snøscooter og
 
 
 
jeg var hjemme med rikelig med avslapning og kreativt arbeid.

 
Her sitter Lisa og koser seg med et kunstnersjal og koser seg med mine garnrester
 
 
og jeg strikker ennå på mitt påskeprosjekt. Det begynner å nærme seg slutten nå.
 
 
Lucie sitter og grubler, men hun kan gå på jobb i morgen med ny jakke.
 
JEG ØNSKER DEG EN SUPERGOD START PÅ JOBBEN
IMORGEN!!!

3 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Ja det er godt å få hjem sine og heldig er hun som får seg ny jakke.
    Her på øya Tustna, har påsketuristene reist hjem og alt er tilbake til normalen. Jeg har jobbet mye i påsken, men også fått nyte noen flotte dager da solen viste seg for oss.
    Ha en riktig fin uke.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Alltid koselig å samle gjengen til en bedre middag:)
    Det ser ut som du har hatt god fart på påskestrikkeriet ditt. Det blir spennende å se resultatet:)
    Og takk, arbeidsdagen har vært fin. Det er alltid godt å komme tilbake på jobb etter en velfortjen ferie.

    SvarSlett
  3. Det ser riktig så trivelig ut:-) Kos dere..

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk