lørdag 24. november 2012

Hjemmetrim

Synes det fungerer helt bra å trimme hjemme.

 
Jeg bruker ingen tid på å motivere meg for å gå på trening.
 Jeg brukte nemlig mye tid på den motiveringen før.  
For trening i seg selv har jeg alltid synes vært gøy,  det var alt det andre som tok tid.
Hva jeg skulle gå med?  Om jeg skulle dusje på trening eller hjemme?  Ta med nye klær osv.
For mange er dette bare tull, men for andre er det en realitet at trening tar tid.
 

Så jeg fortsetter og spare tid, hehehe.....

Jeg vil nok komme tilbake med et innlegg om treningen hvis jeg ser jeg fortsetter med samme letthet over tid.

Hvordan står det til med deg?

En Superlørdag ønskes til deg!

4 kommentarer:

  1. Huff, her traff du et ømt punkt..må få høre hva du har funnet på som inspirerer:)
    Ha ei god helg videre, klem;)

    SvarSlett
  2. Jeg har været for dårlig til den daglige gå-tur, men er statet op igen, kan ikke undvære det, det er godt for humøret, så hæng bare i med inspirationen.

    SvarSlett
  3. Jeg har altid trænet hjemme og gør det stadig - jeg har ikke problemer med motivationen - det hører ligesom til i min hverdag - ligesom løbeturen eller gåturen. Jeg har egentlig ikke tænkt så meget over det, før du nu nævner det :-)
    Sikke meget tid og mange penge, jeg sparer :-)

    Håber, du bliver ved med at synes, det er sjovt :-)

    SvarSlett
  4. Så flink du er er. Skulle ønske jeg klarte å komme meg igang igjen. men så var det den der evinnelige dørstokkmila da.
    :) Susanne

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk