onsdag 29. februar 2012

Mia i kjolen


 Jeg må bare vise dere Mia i kjolen.




Jeg fikk tilsendt bildene av moren.



Her er det nydelige smilet som hun tar imot oss med.


Så bedårende!


Jakken fra igår tok de inn. Vi får se hva som skjer om de bytter glidelås eller vi får ny jakke. Han spurte om vi hadde en annen jakke å gå i . Ja, selvfølgelig, svarte jeg.(Det skulle jeg gjerne ikke ha gjort etter som en bloggvenn svarte at for henne hadde det tatt fryktelig lang tid når de tok inn hennes jakke)


Ok, idag skal jeg å danse hvis jeg er bra nok.


JEG ØNSKER DEG EN INSPIRENDE DAG!!!

7 kommentarer:

  1. Ååå, så fin hon blev i klänningen!
    Man skulle haft en sån där liten provdocka själv :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, du kan tro at jeg kler på disse ungene som dukker av og til. en litt cracy bestemor. C,")

      Slett
  2. Kjempeflott kjole på en bedårende prinsesse.... :O)

    SvarSlett
  3. jamen så söt hon är och så sött det var med klänningen också.
    Man kan ju inte låta bli att sitta o le när man ser henne le sådär.
    Hoppas det inte tar så lång tid med jackan och att du har det kul på dansen i kväll.
    Kram

    SvarSlett
  4. Skjønne vesle Mia i den fine kjolen:) Så hærlige det er med de søte små som vi får lov å være besteforeldre til!
    Håper du kommer deg på dansen -og lykke til:))

    SvarSlett
  5. Åååå så nydelig både jenta og kjolen:))

    SvarSlett
  6. Bedårende kjole til en yndig lille pige:-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk