fredag 10. februar 2012

Fredagskos


Så deilig å gjøre husarbeid når solen skinner inn. 
Man ser så godt hvor man skal vaske når støvet danser rundt omkring.


En god lunsj har jeg tid til også. 
Jeg har alltid hatt lyst til å gjøre husarbeidet sammen med noen.  Da tenker jeg at vi kan ha det sosialt og det blir mer lystbetont.




Nå har jeg fått Sussi med på laget for hun springer rundt meg og er med.



Så jammen er hun en glede.


Jeg har fått så fine kommentarer for fanajakkene. Jeg må si at de er kjekke å strikke.


Nå ønsker jeg deg en fin og aktiv fredag også.

4 kommentarer:

  1. Min kat er også med i alt, hun følger mig i hælene og er interesseret i alt, hvad jeg foretager mig - det synes jeg også er noget af det hyggeligste :-)

    Jeg er helt misundelig - for her mangler der stadig kræfter til at gå i gang med noget som helst! Men så får jeg trænet tålmodigheden :-)

    SvarSlett
  2. Jag ska snart starta med nån matlagning också. Har bjudit över min spinnare på mat & ett glas vin ikväll. Ska bli mysigt att sitta o prata garn, böcker och ull. Så har vi ju hundar också, så det ska bli så kul.
    Ha en mysig kväll du också.

    SvarSlett
  3. Artig med en liten venn som assistent under husarbeidet :o) Hadde klart vært kjekt med hjelp og litt sosial omgang .. men samtidig får man jo gjort mye når man kan konsentrere seg i fred og ro :o)

    Lunsjen så veldig god ut ..

    Helgen er straks overstått .. håper du har kost deg masse og at du får ei super ny uke - klemmer!

    SvarSlett
  4. Den lunsjen så jo supergod ut:)Håper du har hatt en fin helg:) Fanajakkene er kjempefine, og et veldig greit mønster å strikke.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk