mandag 14. november 2011

Bursadagsfeiring


Vi har feiret bursdager i hele helgen. Så her har vi spist godt og hatt det kjekt. Her er bildet av meg med de minste.

   

 Har også sett sammen en kolasj i picaso, ser nokså rotete ut og slik som huset ble etter matlaging og feiring i flere dager.
 Vi spiste pinnekjøtt lørdagen med 10 til bords.
 Kalkun søndagen med 7 til bords. Pluss at vi hadde mange flere til kaffi så jeg kan si at vi ble godt feiret.


 Nå skal jeg lese litt blogger og se hva dere har fått gjort. ;))









Ønsker alle en festlig ny uke. :))


11 kommentarer:

  1. Øj hvor nogle skønne billeder, endnu engang tillykke her fra.

    SvarSlett
  2. Så nydelige barnebarn :)
    så mye fint du har laget i det siste ! Jeg har hatt det for travelt til å se rundt i bloggverden om dagen, så nå koser jeg meg her :)
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  3. Dejligt billede af dig og guldklumperne:-)

    SvarSlett
  4. Tillykke med fødselsdagen. Sådan nogle guldklumper er "livets dessert"

    SvarSlett
  5. Så mysigt med så många hemma på en gång.
    Till jul dräller de in här också förutom Evelina o Noa som stannar i England.

    SvarSlett
  6. Pragtfuldt billede - Tillykke med fødselsdagen til alle :-)

    SvarSlett
  7. Skønne bilder og så deilig med mange mennesker. Kan se at du har hatt en rigtig god helg.

    SvarSlett
  8. Deilige unga:))
    Ja det blir litt kaos med bursdag og mange til bords -men du verden så koselig det er å ha dem alle rundt seg:)
    Klem og ei fin uke videre til deg!

    SvarSlett
  9. sikke en dejlig weekend - og dejlige unger!!

    SvarSlett
  10. Åh, så koselig bilde, lyser bare glede og kjærlighet lang vei :)
    Så mye fint du har laget, og bursdagslaget var nok bra. Alltid stas med bursdager :) Ha en fin dag :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk