søndag 5. juni 2011

Når solen titter frem idag, da lurer jeg på hva som fikk meg å strikke en varm jakke da vi går rett mot sommer. Du kan finne mønsteret her. En rask og lettstrikket jakke.


Ok, idag våknet vi til ingen vann i springen. Herlighet, det gjør alt komplisert uansett hva jeg tenker på så blir jeg stoppet fordi det ikke er vann.
Det er et vannrør som er gått lekk og det tar hvis sin tid før det er reparert.
Føler meg ikke særlig komfortabel til å kjøre ut og kjøpe vann heller, men jeg må jo det uvaskket og.......


Faktisk kommer det regn igjen imorgen.
Jeg takker så mye for fine kommentarer.
Jeg passet tvillingene igår og de er bare så gode, det er veldig spesielt med to stykker (hvertfall hvis begge skriker og vil ha kontakt samtidig) .Helst så smiler de og er fornøyde(dobbellykke).

Ønsker deg en nydelig søndag. :))

5 kommentarer:

  1. Så fin den er, kjempefint med det garnet!
    Ja, det er spesielt med tvillinger :) Min datter var 3 da jeg fikk mine og det kunne gå en kule varmt noen ganger :))
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  2. Den jakka var kjempelekker.

    SvarSlett
  3. Så helskjønne tvillinger:) Skjønner det er spesiellt med to ja:)) Kjenner jeg blir litt svett med tanken:)
    Du lager masse flott!!!

    Ja du nevner Gubbene i blogglandia, hehe:) De må trø til for oss gærne kvinnfolk:) Men så får de omtale som "verdens snilleste og verdens beste" Utrolig mange av de gitt:)
    Nyt kvelden, klemmings fra meg:)

    SvarSlett
  4. Sød og sikkert dejlig varm babyjakke! Det er som du selv skriver helt specielt med tvillinger og netop - dobbeltlykke:-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk