tirsdag 7. juni 2011

Nesten skummelt

Det er noe som mangler når det er vått hver dag.


Jeg hadde en drøm om å plante fine krydderurter i år, men tomatplantene mine er døde, rett og slett så har de druknet og frøse ihel.

Trærene blir grønne og trives, nesten som de kveler oss.


Likevel gir det meg inspirasjon til farger å jobbe med. Dette ligger allerede i Rita design.


Merkelig med dette været. Jeg ser at det plasker ned borte i Oslo, men de viser det ikke på værkartet. De viser det uten en regndråpe. Har lurt på dette mange ganger.
 dag.

Jaja, nå skal jeg i posten og sende en pakke og andre måting.


ØNSKER DEG EN GOD DAG I REGNVÆRET RUNDT OMKRING. c,")

6 kommentarer:

  1. vejret kan vi ikke ændre på, vejrprofeterne i DK er heller ikke til at stole på.

    SvarSlett
  2. Så flott teppe du har laget nå.

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig kommentar i min blogg, kommer gjerne tilobake til deg for inspirasjon og glede:) Legger meg til som følger:)
    Trine

    SvarSlett
  4. Ja, grønt.det blir det:O) Her regner det og nesten 17 grader, klart det blir grønt av det;)
    Nydelig teppe!
    Kos deg i regnet, klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Samme fuktige og tåkelagte elendigheten her i Kristiansund også. Men jeg er fortsatt optimist.

    SvarSlett
  6. Gråvær og regn er greit det,men ikke bestandig1
    Vi trenger litt varme,sol og farger også...
    Så en fin miks har vært supert.

    Ha en flott dag.

    Wenche

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk