tirsdag 31. mai 2011

En utfordring

Prøver meg på litt større strørrelser i Rita design.


Jeg jobber veldig kreativt hver dag, men mitt problem er at det blir så rotete og da blir jeg helt vill oppi hodet.
 Jeg ser rundt omkring at dere har så fine hobbyrom
. Jeg rydder slik, men det varer ikke.  Med engang jeg begynner på noe roter jeg meg utover, fra loftet til stuen.

Jeg har så lyst til å få orden på det, men får det ikke til. Har du noen råd. Dette er faktisk mitt største problem.


Jeg må ryddde opp idag og ønsker deg en KREATIV FIN DAG. Klemmings. c,")

11 kommentarer:

  1. Hei!!!
    Gratulerer som vinner av puter på blogglotteriet!
    Sender du meg din adresse, så skal jeg sende de til deg!
    Så flotte ting du syr!! Jeg elsker slike ting,
    håper du får ryddet syrom og hode i dag;-)
    men du må nok ikke sammnelikne deg med de
    tellekantene som folk viser på bloggene -
    tipper det rotes der også!
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Ikke fortvil, jeg tror de fleste rydder, de som tar bilder av hobbyrommet sitt!
    Mitt er også helt strøkent(enn sålenge...bare vent til jeg får malesakene mine inn hit!)
    Selv om jeg har fått meg hobbyrom, så roter jeg i sofaen i stua, til alles fortvilelse. Men de som kommer på besøk synes det ser så koselig ut med "rotet" mitt, så jeg lar det bare være.
    Men kjøp deg noen kurver, så kan du "rydde" bort det verste...........men ikke rydd bort kreativiteten!!

    SvarSlett
  3. Satt i går kveld å tenke akkurat det samme som deg, det er bare kaos på hobbyrommet mitt... alt for mange ufoer, så idag har jeg bestemt meg å gjøre noe med det (tror jeg da, ler)
    Vi for se om vi kan være litt flinke idag da :))
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  4. Det er mitt største problem også! Og hvis jeg først rydder ting bort, så opplever jeg ofte at det er tungt å finne det fram igjen og fortsette på det. Men trikset må jo være å rydde litt hver dag. Rydde bort det man er ferdig med. Problemet mitt er bare at jeg ikke føler at jeg er ferdig - det er alltid noen rester som jeg har fått noen nye, gode planer for..

    SvarSlett
  5. Eh. Jeg sitter bare i sofaen og strikker jeg og enda så klarer jeg å rote til hele huset. Det er helt magisk rett og slett. Jeg tror nok de fleste av oss som er kreative roter , MEN det er kreativt rot og det er egentlig helt noe annet.

    En sjef jeg engang hadde satt ved sitt fullstendig ryddige og tomme skrivebord og sa at "hvordan man har det rundt seg gjenspeiler hvordan man har det inne i hodet".
    "Ja" måtte jo jeg si da "fullstendig tomt?" Jeg ble ikke i den jobben så veldig lenge.

    Kreativt rot er pluss. :)

    SvarSlett
  6. Takk for gode hyggelige svar. Jeg føler det alerede mye bedre for jeg ser klarere at det gjerne er sånn det blir...

    SvarSlett
  7. Smiler..tror vi fleste som driver med noe kreativt og har en hobby kjenner seg igjen her. Det blir noen skippertak innimellom,og da finner en sååå mye kjekt og får lyst til og begynne å lage noe nytt. Litt kjekkere og rydde i hobbytingene sine,dukker som regel opp noen ideer og kreative tanker da. Og selv om en har et hobbyrom,så ser jeg at det er nå kjekkest og sitte i stua alikevel.
    Ha en fin-fin og kreativ dag du også. Klem

    SvarSlett
  8. Så nydelig skjørt:)
    Ideer til rydding og system, nei da spør du feil person, jeg er like rotete selv. Gleder meg til sommerferie, som skal brukes til å rydde og lage system. Skal tipse om jeg kommer på noe bra.
    En venninne av meg bruker KAOS-kontroll prinsippet til Hilde HUmmelvoll, kanskje det er en ide:)

    SvarSlett
  9. Heisan du.
    Kjenner til det der problemet selv. Lykke til.
    :) Susanne
    (http://susannes-stil.blogspot.com/)

    SvarSlett
  10. Min datter sier: du rydder og rydder, men det vises ikke:O))
    Så slik er det bare; jeg tror de ryddige hobbyrommene skyldes at de har ryddet like før fotografering!
    Kos deg, det kalles kreativt rot;) Klem fra meg;)

    SvarSlett
  11. Tror jeg har det som deg, med kaos rundt meg blir det også kaos i hodet. Men litt rot kan man vel unne seg, det er jo tegn på at man ikke sitter med hendene i fanget.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk