tirsdag 5. april 2011

Rettelser

Drøssevis av påskeegg........




I gårkveld skulle jeg strikke flere påskeegg og strikket da etter oppskriften på bloggen. Jeg oppdaget da at jeg hadde skrevet feil ang.masketall og omg. Jeg har rettet dette nå og håper dere får god strikking.


Så nå håper jeg på god strikking. Det er mange som har ønsket seg eggene hos meg så jeg strikker for fulle mugger.


Teppet mitt er ferdig. Det er helt supert. Det eneste er at jeg skal håndquilte det. Det er slikt jeg kan sitte med når tid som helst og quilte akkurat de rutene jeg ønsker.

Jdag skal jeg sitte foran symaskinen. c,").

Jeg ønsker deg en supergod dag....

10 kommentarer:

  1. Flotte påskeegg :) En god dag til deg også:)

    SvarSlett
  2. Jeg kopierte...da skal jeg rette opp feilen;)

    KLEM;)

    SvarSlett
  3. Så nydelige påskeegg!
    La meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre:)
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  4. Så jättefina påskägg! Jag har haft funderingar på att virka några, får ta tag i det nu om jag ska ha dem klara till påsk :)
    Kram
    Susanne

    SvarSlett
  5. Stiligt og smukt ser det ud med de fine strikkede påskeæg! Jeg tror jeg vil prøve at strikke et par stykker:-)

    SvarSlett
  6. Teppet ser lekkert ut, men sannelig arbeid håndquilte...
    Nydelige egg også!
    klem fra meg;)

    SvarSlett
  7. Fine egg, og gøy at de får ben å fly på:))

    SvarSlett
  8. så nydelig blogg!
    legger meg til som følger:)
    gleder meg til å følge deg videre.

    SvarSlett
  9. superdejlige farver på teppet dit. Har IKKE påskestemning, men har faktisk tenk å strikke /hekle noen egg. Takk for opskriften.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk