lørdag 9. april 2011

To er dobbelt så fint

Godmorgen til deg. Nå er det ny helg og fuglene kvitrer utenfor, dette lover godt.














Satt med symaskinen hele fredagskvelden, noen ganger blir jeg så ivrig at jeg holder på hele kvelden, selv om jeg også ønsker å sitte meg ned.


- men jeg ble ferdig med teppene som jeg hadde bestemt meg for.


I går var jeg en tur på Stoff og Stil. Jeg skulle kjøpe knapper til en del ting jeg hadde sydd, men der var dårlig utvalg. Det var nå ikke knapper de var kjent for, fikk jeg til svar. Men det er ikke noe problem. Tar meg en tur til byen idag i finværet.



Har dere sett? De er så nydelige og jeg er så stolt av alle disse barnebarna mine. Trodde ikke jeg skulle bli så gal, men de opptar hodet mitt mye.

Jeg ønsker deg en superhelg. :))

13 kommentarer:

  1. Hei. Det var søte barnebarn du har. Og ikke minst kjempefine tepper, er det slik du "bare slenger" sammen på en kveld? Kjempelekkert :-)
    Vennlig Hilsen en som akkurat har begynt med blogging. - Janse

    SvarSlett
  2. Selvfølgelig - de er så nuttede! Forstår dig så godt! Og sikke flotte tæpper - rigtig god weekend!

    SvarSlett
  3. Nydelige små og flotte tepper! En skikkelig going under her også;)
    Her er det kaldt og vind, så nå lengter jeg etter det gode vårværet.
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Skjønne barnebarn du har, oliver også, en skikkelig "go`ing" var han.
    Tenk hvor glade de blir i de flotte teppene du har sydd til tvillingene. De kommer nok til å slite dem ut.
    God helg!

    SvarSlett
  5. Stolt og gal er hva ei bestemor skal være!
    Flotte tepper!

    SvarSlett
  6. Åh hvor er de bare skønne alle dine børnebørn, kender det godt at de fylder meget i hovedet at en, men sådan er det jo nok ! selv om man ikke selv lige regnede med det.

    Jeg har ikke fået blogget så meget på det sidste, så derfor den lange pause på din blog.

    God weekend !

    SvarSlett
  7. Det var to skjønninger!! Og flotte tepper du har laga:))

    SvarSlett
  8. Nydelige tepper og herlige barnebarn!
    Ser du også har sydd et flott teppe lengre her nede, og egg og og og...Du er utrolig kjapp med både symaskinen og pinnene, imponerende alt du får til
    Kos deg masse med de søte små og ha en super vårhelg! :)

    SvarSlett
  9. Du er virkelig heldig som har så fine små og kose med:) Nydelige tepper du har laget til dem:)

    SvarSlett
  10. Åååå så søte de er :)Teppene er jo perfekte til dem. Virkelig fine altså.. så flink du er Rita.

    SvarSlett
  11. såååå fine tepper du har lagd til de skjønne barnebarna dine !!!
    Skjønner du blir tussete og stolt over sånne goinger !!!!

    Klem Anita

    SvarSlett
  12. Flotte tepper. Skjønner godt du hadde problemer med å forlate symaskinen. Og de små var såååå nusselige.

    SvarSlett
  13. Så fine tæpper du har lavet, og skønne børnebørn du har. Forstår godt at de optager dig så meget.
    De er nuser :-))))))

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk