fredag 11. mars 2011

Måtte nok klatre opp rekkverket en gang til.

Da jeg skulle spise min frokost idag,ringt min sønn.


Om jeg kunne hente sønnen hans,  fordi han var blitt syk.

Selvfølgelig.

Da vi kom hjem fann jeg ikke nøkkelen og måtte igjen klatre opp og inn. (herlighet, det må bli slutt på dette nå og spesielt etter jeg har begynt å låse oppe også)

Oki, da jeg kom ned stod lille vennen med nøkkelen i hånden.
Hvordan det gikk an har jeg ikke svar på, kanskje jeg ikke var med siden jeg ble tatt på sengen......(uten mat og drikke, duger helten ikke)
Nå skal vi snart kjøre og hente leirgutten på togstasjonen.


Uansett hvordan været er så ønsker jeg deg en  STRÅLENDE FREDAG. :))

12 kommentarer:

  1. Hihi, syns jeg ser deg der du klatrer;)
    Herlig liten venn du har!

    Ønsker deg en riktig god helg!
    Jeg er så heldig at jeg ikke bekymrer meg så veldig om været;) Får ta det som det kommer!

    Klem fra turid;)

    SvarSlett
  2. God bedring til den lille gutten!

    SvarSlett
  3. Sannelig bra du er sprek:O) Må nesten le, ser deg for meg;)..og den stakkars lille som ligger der med feber.
    Ha ei riktig god helg og god bedring til lillegutt!
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Ja, jeg sidder altså også og smiler ;-) Og så træt den lille gut blev af at finde farmors nøgler :-)

    SvarSlett
  5. God bedring til barnebarnet ditt... :O)
    Nydelig kjole!

    Go'helg!

    SvarSlett
  6. Nej nu får du nog sluta med det där klättrandet innan det tar en ände av förskräckelse.

    SvarSlett
  7. :-) smiler...sånn kan det gå. :-)
    Du får ha ein fin-fin fredagskveld..og håper den lille er på bedringens vei.
    Klems

    SvarSlett
  8. Ja man skal stå tidlig op for at følge med de små selv om de er syge ;-)

    SvarSlett
  9. God helg! Pass på nøkkelen!

    SvarSlett
  10. Smiler... sånn blir det for meg også når jeg blir tatt på sengen, alt blir bare rot :)
    Stakkar liten... håper han snart er bedre :)
    Ha en forsatt fin kveld, klem.

    SvarSlett
  11. Klatringen har nok bare blitt en vane:)

    SvarSlett
  12. Det kan være du skal legge en nøkkel et bestemt sted UTE.....som bare du vet. Håber det går bedre med det lille nurk.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk