tirsdag 8. mars 2011

Heklejakke

Denne jakken skulle jeg hekle til jul, men det ble et prosjekt jeg la til side.


Den er heklet etter denne oppskriften HER.



Dvs. at jeg har forandret så mye på oppskriften at den ble ikke særlig lik den oprinnelige jakken.
Jeg har heklet en knapp. Jeg har brukt mye det idet siste. Det er noe jeg faller for,  Garnet er  morbærsilke / bourettesilke  / 40% uld.



Så flott å bli ferdig med et prosjekt som har lagt en stund.
Nå er det stille utenfor etter et stormende vær idag.
Ingen fare for den som sitter inne med ved i ovnen og lys som brenner fint i staker.

13 kommentarer:

  1. Ble jo riktig fin den, morsomt med den hekla knappen :) Kan jeg spørre hvordan du gjør det ???
    Ha en forsatt fin kveld, klem.

    SvarSlett
  2. Her heklet jeg rundt en mynt. c",)

    SvarSlett
  3. knallstilig jakke:)

    Stormen er her den....fysj....og jeg hadde planer om å ta ferja til Trondheim imorgen...skjer neppe hvis dette holder seg....
    Fin kveld til deg, klemmer:)

    SvarSlett
  4. Vilket jättejobb, skönt att du tog tag i den igen så du fick den klar.
    Skönt att du har det mysigt trots vädret.

    SvarSlett
  5. Flott jakke i nydelege fargar.

    SvarSlett
  6. Heisann:) Lenge siden jeg var innom bloggen din nå..og jammen var det mye nytt og fint her. Du lager jo masse fint til dine barnebarn og flotte plagg til deg selv også. Jakken her var riktig så lekker,,og knappen var genialt gjort.
    Kommer nok innom snart igjen. Så du må ha en fortsatt god strikke/hekle uke:))

    SvarSlett
  7. Den ble kjempefin, og det er alltid godt når et produkt forlater pinnene..spesielt hvis det ar ligget en stund;)
    Kos deg videre, her har vinden stilnet, klem fra meg;)

    SvarSlett
  8. Så fin virkad kofta! och härligt att du fick den klar:)

    SvarSlett
  9. Du är verkligen händig med virknålen!! koftan ser jättefin ut!
    ..kanske vi får se den på också så småningom!

    Ha en härlig dag!!

    SvarSlett
  10. Utrolig flott jakke, og garnet hørtes bare helt nydelig ut :)

    SvarSlett
  11. Nydelig jakke!
    Det garnet høres ut som en drøm å strikke av

    SvarSlett
  12. Kjempeflott jakke, og fargen er nydelig:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk