onsdag 15. september 2010

luer til vm-2011



Hei igjen , lenge siden jeg har blogget.
Når det er bare tull med pc, kamera osv. mister man lysten. Det blir så tungvint.

Høsten er kommet, igår haglet det når jeg var ute på tur. Barfot i sommersko, jaja, det er tid for kubbelys istedenfor tenker jeg.

Vm-luene mine er ferdig , 6 luer til to familier som  har kjøpt seg biletter til ski-vm i 2011.


Nå skal jeg inn å lese og kommentere litt på blogger,
Jeg ønsker alle en fin dag, sannelig er solen begynt å titte frem. :))

11 kommentarer:

  1. Flotte luer ha ein kjempefin dag du og.

    SvarSlett
  2. Her regner det en masse idag, så høstfølelsen har jeg virkelig fått;)
    Ha en super ettermiddag og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Så flotte huer til VM!

    Her i Danmark er efteråret også kommet med regn, blæst og hagl, selvom solen også stadig viser sig.

    Jeg har haft de første stearinlys tændt, det hygger og varmer så dejligt :)

    Klem fra
    mette

    SvarSlett
  4. Tøffe luer du har laga. Ønsker deg en fortsatt fin dag og nyt sola du som ser ho. Her på nordmøre er det øse-pøse-innevær. Klems

    SvarSlett
  5. Morsomme de luene altså! Egentlig perfekte julegaver:)

    SvarSlett
  6. Fine og artige luer! Ja hausten er nok komen, men no skin sola:))

    SvarSlett
  7. Så flink du er. :-) Nå er virkelig høsten her.. grøss og gru.. Heldigvis har vi fått badekaret på plass nå endelig.. ;)

    SvarSlett
  8. what lovely bright hats..they will look lovely against the heavy snow in winter

    SvarSlett
  9. De är så fina så borde inte hela Vm laget ha en var?

    SvarSlett
  10. For noen flotte luer. Flink du har vært, det ble jo mange etterhvert.
    Du, jeg skal skifte blogg, og jeg får altså ikke til et sånnt toppbilde, som du har her oppe. Mitt blir gedigent og tar nesten hele bredden, og bildet blir veldig uskarpt da, selvfølgelig. Noen gode råd på veien?

    SvarSlett
  11. Hold da helt op! Sikke en produktion- De er kanon flotte.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk