søndag 22. august 2010

Nytt sjerf

Jeg har strikket meg et sjerf  etter oppskrift fra stickfrossa


Det ble ganske flott, men det er litt vanskelig å se på bilde.



Egentlig bilde, noen ganger synes jeg det blir litt mye overtalingsmanøver for å få tatt bilder.


Det er greit når vi ikke skal bruke modell, men jeg blir alltid glad når jeg får sett plaggene på en person.



Man får liksom et bedre bilde av hvordan plagget er da.......

Hva synes dere?


Her regner det, jeg skal rett og slett, sette meg ned å se en film. C,")



Med dette ønsker jeg alle en god søndag. :))

10 kommentarer:

  1. God søndag til deg og, snakkemunn!
    Klart det er best å se et plagg på en person. Men jeg kvier meg for å vise trynet mitt for mye på nettet, og jeg vil heller ikke utsette mine for det å offentliggjøre seg...
    Derfor har jeg altså fått tak i forskjellige modellhoder... Prøv QXL eller lignende salgsorgan!
    Fint skjerf!
    Klem!

    SvarSlett
  2. Ha, ha det där känner man igen. Tjata om att fotas, men tänk när man inte vill då ska de minsann trycka upp kameran rätt i ansiktet då.
    Läcker sjal, kan användas till mycket.
    Här är det grått, lite regn har vi fått.
    Borde suttit framför en film också, men nu är maten i ugnen och hunden ska väl ut snart också. Borde fotat mina sjalar också, får se vad jag gör.
    Ha en skön eftermiddag.

    SvarSlett
  3. Flott skjerf! En får best inntrykk av et plagg når det er på en person ja.
    Ha en fortsatt fin søndagskveld :-)

    SvarSlett
  4. Scarfen ser jättefin ut. Jag är inte alls glad åt att vara med på bild på min blogg, så allt jag virkar brukar få ligga på ett bord. trist men så får det bli. Jag tycker ändå som du att det är lättare och finare att se plagget på en person.
    Men så vill jag helst ha min blogg fokuserad enbart på virkning och inte mig.
    Här har vi riktigt skönt sommarväder, har promenerat en timma, tagit en dusch och precis ätit middag. Skönt.
    Nu ska jag dricka kaffe och virka lite till.
    Kram
    Susanne

    SvarSlett
  5. Så mye fint du lager, håper du har hatt en fin søndag.

    SvarSlett
  6. De er morsomme de snurre sjærfene- Dit ser mer lyxig ut med sort og tyndt garn-
    Flot Rita.

    SvarSlett
  7. Det ser flott ut på deg, og klart at det er bedre å se et plagg på en modell.
    Selv er jeg litt feig på dette...
    Ha en super kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  8. Nei modeller vokser ikke på trær :) Skjerfet ble fint uansett! Huff nå går det mot skjerftider igjen, godt å være forberedt!

    SvarSlett
  9. Det er vel nok et fint lille tørklæde. Det kan både lune halsen og pifte tøjet lidt op.

    SvarSlett
  10. Det skjerfet ser flott ut. Deilig å ha noen som er litt "lette" nå som høsten kommer.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk