onsdag 11. august 2010



Jeg har sydd enda en kjole. Den skal rett i Ritadesign butikken. Synes den var litt gøy.


Detaljer

Jeg elsker fargene....


Denne kjolen passer nok en 6-7 åring.


Så kommer det siste bilde med superfotografen hihi..


Tror det skal bli så stilig så ser det litt dumt ut,  Kune bare latt blomservasen stått på gulvet.



Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene på babyjakken. Jeg blir så glad, det er derfor det er så kjekt å blogge. Den gleden et er  å ha kommunikasjon med andre som også elsker å være kreative.

Så nyt dagen alle mine bloggvenner og de som kikker innom på bloggen min. :))

9 kommentarer:

  1. Hvor er det en skøn kjole! Nu kunne jeg godt lige bruge, at mine døtre var yngre... men den yngste er 12 år.

    klem fra
    mette

    SvarSlett
  2. Jeg synes alle dine kjoler er så fine, du har jo fundet helt din egen stil, både med stoffer og farver, men denne her er altså helt bedårende :-)

    SvarSlett
  3. Babyjakken du la ut i går ble kjempesøt. Og kjolen er bare helt nydelig! Du er SÅ kreativ at..
    Ha ei finfin uke:)

    SvarSlett
  4. Vilka härliga klänningar du skapar!!
    Lycka till med nästa...för det kommer väl fler :))
    Bamsekramar!
    /Annica

    SvarSlett
  5. Oj så du jobbar på och hittar på. Jättegullig klänning och som Made by K säger, det kommer väl flera.

    SvarSlett
  6. Så fin den ble - synd den ikke var i str. 38 :)

    SvarSlett
  7. Thank you so much for visiting my blog and for the nice comment you left regarding my photo shoot with the skirt I made.

    http://sewingwithtrudy.blogspot.com/2010/08/photo-shoot-of-retro-skirt.html

    PS Your dress is so beautiful. Love all of the special details.

    SvarSlett
  8. For en utrolig lekker kjole;o)))) Den var skjønn.
    Tusen takk for kommetar inne hos meg, det varmer godt at der er noen som kommer innom selv om der går vinter og vår mellom innleggene mine;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  9. Nydeleg kjole og ein flott babyjakke i innlegget under. Ha ein fin laurdag!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk