torsdag 13. mai 2010

Tur til festningen

Vi hadde en herlig tur til festningen hvor vi er så heldig å ha hytte også.


Det første vi møtte på veien var en sitronsommerfugl.



Her ser dere  hytten i nydelige omgivelser. Tror faktisk dere må dobbelklikke på bilde for å se den i enden av vannet.



Vi gikk helt til festningen.



Nydeligere utsikt enn her oppe skal man lete lenge etter.



Faktisk så ligger hytten vår som den eneste i dette fine området.



Vi tok oss en lite rast på veien med kakao, kaffi, kjeks og frukt.

 

Min bror og Levi.




Karoline(min niese) og Madelen.



Og Steven.
Det er så fint med en fin og solfylt  dag når vi har fri.
Slik at vi kan være sammen og kose oss. :))











5 kommentarer:

  1. Himmel og hav så nydelig det var der. Må jo være rene drømmestedet. Fantastiske bilder. Her har vi sludd og regn og storm og jeg begynner å bli skikkelig grinete. Men jeg håper enda.

    Ha en flott helg.

    SvarSlett
  2. Det er en fantastisk natur I har, hvor er der smukt.

    SvarSlett
  3. Nej, hvor ser der dejligt ud, der kunne jeg godt tænke mig at gå en dejlig, lang tur :-) Det er også helt fantastisk at se sol og blå himmel, ser ud til, det var lidt varmt også efter jeres påklædning at dømme - herligt :-)

    Her er det bare gråt i gråt og så koldt, at man skulle tro, det var efterår - men det skal nu ikke holde mig fra at tage en lang tur i skoven :-)

    SvarSlett
  4. what lovely photos ..looks like you have had some nice weather for national day. We are hoping to see some Norwegian friends in full embroidered costume tommorrow as they march in Liverpool

    SvarSlett
  5. Har tydeligvis gått glipp av det stilige soverommetunder her, råtøft!

    Litt av et sted å ha hytte i dette flotte landskapet. Godt å være sammen på tur;)

    Ha en trivelig og flott morgendag og klem fra meg;)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk