fredag 12. mars 2010

Oliven Mat

Oliven Mat

Så dere 4-Stjerners Middag igår med Linda Eide.

 Der hun hadde gjestene Eli, Rune Larsen og
 Thor Endresen.
Ok, butikken som hun besøkte er butikken til mannen min.
Oliven Mat.

Her har du alt då  lysekrone ,  linse.......

Ser ut som du har vært her før. Ja, ja her handla eg ganske mykje.


Detta må vel bli fint til Eli Karin, flott dama...





Tar desse sitronane eg.

Her har de alt og noko veit eg kva e.......



Dette var en fin reklame for en av butikkene til min mann.

8 kommentarer:

  1. Så artig!!! Jeg så deler av programmet, hun er flink den dama der;)
    Ha ei koselig helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. looks like a good shop..like the picture she is holding up

    SvarSlett
  3. Hihi .. artig .. Linda Eide er jo bare råfestlig .. :o) Kjempeflott reklame :o)

    Ha ei super helg - tusen takk for kommentarer hos meg - klemmer!!

    SvarSlett
  4. Det ser ud som en butik, jeg ville elske at gå på rov i :-)

    Ellers kender jeg jo ikke lige dit norske tv-program, men kan da forstå, at det var god reklame ;-)

    SvarSlett
  5. Neimen så artig da;) Joda fikk det med meg;)
    Da har din mann er riktig så gøy butikk og flott utvalg;) En knallfin helg ønskesvdeg fra meg;)

    SvarSlett
  6. Ja, butikken er vel verd et besøk når man er i Bergen. Denne butikken ligger vis a vis busstasjonen, eller neste bygning ved siden av fretex i Larshillesgt.

    SvarSlett
  7. När man känner Mon'll gå och handla om man kommer till Bergen nån gång.

    SvarSlett
  8. Hei Rita
    Var visst en stund siden jeg var innom...har gått glipp av masse....
    Grattis med sønnen og svigerdatteren din. For et nydelig brudepar.
    Og turen til ROMA da. Har vært der kun èn gang, og det var en fantastisk by, jeg gjerne kunne tenkt meg å ta med ungene til, nå som de er eldre. New York var jo en hit i fjor!
    Jeg så reprisen på matprogrammet med Linda Eide i går (ser alltid reprisene på søndagene, for jeg er så opptatt resten av ukas kvelder..) Og så artig at det var din manns butikk, for den så virkelig spennende ut. Er din mann Italiener eller marrocaner eller no?
    Ha en kjempefin uke.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk