lørdag 16. januar 2010

lørdagskos

Slik ble den nye lampen på veggen. Ja, det ble bra.





 Vi passer Vips igjen og hun ligger på badet og koser seg.





Og jeg skulle sette meg ned å strikke og kose meg, men...





Jeg strikker med mønster fra drops design og siden deres er ute av drift..... Jeg kjente jeg ble temmelig irritert. Den irritasjonen som bare pc-en kan gi.

Hva gjør jeg da?


Jeg leser blogger og finner på noe lurt.


har startet julegave along.Og jeg har meldt meg på.
Nå er det bare å starte opp med å strikke julegaver.

4 kommentarer:

  1. Nej, så fin den er :-)

    Jeg har også lige meldt mig til julegaveKAL 2010 - uha, hvor jeg føler jeg er foran :-) Lad os nu se, hvor længe det holder ;-)

    SvarSlett
  2. Aha! Har du meldt deg på en ny along igjen???
    Stakkars! Her blir det ikke plass til noe særlig impulsivitet, nei... Og du får det travelt, for du må lage andre ting du kan blogge... :o)

    SvarSlett
  3. God lørdagskveld i stua! Lampa var virkelig lekker!
    Så alongen til Sylvez, jeg også, men har ikke så mange julegaver lenger, så jeg får se..
    Kos deg videre i kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Det var en lekker lampe;O)) Og lekker strikk du holder på med. Datatrøbbel er virkelig irriterende, godt du iallefall kunne blogge;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk