torsdag 28. januar 2010

Helseteppe

Helseteppe i bomull til guttebabyen som kommer i april. :O)






Her er teppet ferdig. Teppet er strikket etter oppskrift fra pickles sine sider. Trykk på ikonet nederst på siden min.




Helseteppet er superdeilig, mykt og godt. Jeg synes det tok litt tid å strikke det selv om det var enkelt mønster og tykke pinner. Jeg sliter litt når jeg strikker med tykke pinner. Synes jeg jobber mye tyngre, jeg blir sliten i håndleddene.
Selv om, jeg ønsker å strikke flere fordi jeg likte strukturen så godt.

Tenk imorgen er det allerede fredag igjen. Hvor forsvinner ukene.
Om fire uker drar vi til Roma. Å, det går så fort...

14 kommentarer:

  1. Hei. For ett superflott teppe, blir nok deilig til en liten prins ja.
    I morgen er det helg, juhuuuu!
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  2. Hei. For eit nydelig teppe du har laga til den kommande vesleprinsen!! Lurer på kva garn du har brukt? God helg til deg:))

    SvarSlett
  3. Herlig teppe. Kunne nesten tenkt meg et sånt selv jeg. Men å strikke tepper det har jeg altså IKKE tålmodighet til. Skjønner godt at du ble sliten av det. Jeg får mareritt bare på tanken.

    Jeg syns ikke du skal dra til Roma jeg. Du kan bestemme deg for å bli hjemme og så kan jeg få billetten din. ;)

    SvarSlett
  4. Det var et pledd en prins verdig;)
    Hvilken glede å kunne gi bort;)
    Enig med deg..Selv om tykke pinner, så
    blir man fortere sliten i håndleddene..
    Ha en herlig og kreativ helg.

    SvarSlett
  5. Skjønne farver!
    God helg, klem, M

    SvarSlett
  6. Prinsen din kommer virkelig til en kjempefin "garderobe", pleddet var nydelig!
    Tenk at vi er inne i siste helg av januar, det går nok fort framover;)
    Kos deg i helga og klem fra meg;)

    SvarSlett
  7. Han kommer til at ligge fint, varmt og godt :-)
    De tykke pinde kræver virkelig, at man sørger for at strikketøjet har støtte medens man strikker, jeg lægger ofte en pude på maven, så jeg ikke selv skal holde hele vægten af den del, der allerede er strikket - og så er det selvfølgelig vigtigt at man husker at sænke skuldrene :-)

    SvarSlett
  8. Vilket härligt mönster. Håller helt med dig, det är jobbigt med stora stickor, fast jag tycker det är jobbigt med för tunna också. Får problem i händerna då. Har en klämskada som gör sig påmind ibland.

    SvarSlett
  9. Regner med det er en stolt mamma som skal svøpe prinsen sin i dette :o)

    Ser kjempeherlig ut det garnet der ..

    Ha ei super helg - klem fra meg!

    SvarSlett
  10. Lekkert teppe!
    Du strikket vel med rundpinne? Jeg har prøvd langpinner, men da blir JEG sliten i håndleddene. Så langpinner er tabu her!

    SvarSlett
  11. Hello love all your crochet lovely colours. I have been eating some Norwegian cheese and waffles recently as my youngest son has a little school friend whose family are visiting from Trondheim..they have been showing us lovely pictures of your country

    SvarSlett
  12. Flotte fargar!! Ønskjer deg ei fin helg.

    SvarSlett
  13. Å for et fint teppe. Enige me deg sliten i armane med tjukke pinner.
    Ønske deg ein fine søndag.

    SvarSlett
  14. Det var et flott teppe! Blir nok masse fint babystrikk på pinnene dine framover! Ha en fin uke!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk