tirsdag 17. november 2009

Garnstudio 106

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=106&d_id=1&lang=no

Endelig jeg ble ferdig med jakken tilslutt, men den er reist før jeg fikk tatt et bildet av den.
Den ble til min fortvilelse for stor for meg. Jeg skal strikke meg en ny for jeg vil ha den, men jeg skal bruke pinne nr 3 istedenfor 3.5. Jakken ble strikket med alpakka ull.

Jeg brukte fine steiner til knapper som jeg har kjøpt fra en blogger her

Og her reiser jakken med onkel Sami til Irak der tante skal få den pluss en del annet strikketøy.
Nå er det på tide å begynne på nye lommetøfler.

Er veldig glad for kommentarene på lommetøflene mine og gratulasjonene il bursdagene våre, tusen takk.



10 kommentarer:

  1. Åh, det var da en skam, men så må du på den igen, for det er virkelig også en fin jakke - modtageren bliver garanteret begejstret :-)

    Du har valgt så smukke nordiske farver, måske bliver det et hit i Irak - knapperne passer jo også perfekt til :-)

    SvarSlett
  2. Det er trist at den ble for stor, man blir litt matt etter at man oppdager slikt. Men den blir sikkert godt mottatt der den kommer;)
    Så da er det bare å bite tennene sammen og starte på nytt; den så jo aldeles nydelig ut.
    Ha ei fin uke videre og masse klemmer;)

    SvarSlett
  3. Så tråkigt att den blev för stor. Är dock imponerad av att du ger dig på att göra en till. Hoppas det går bättre med den.

    SvarSlett
  4. Som du skreiv i min blogg, så er det kjekt å gi bort strikk. Det var kjempefine farger på denne.
    Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  5. Hmmm, synd den ble for stor, men sitter nok en begeistret tante i Irak som blir glad.
    Flotte farger, så det var nok en deilig jakke.
    Lykke til med en ny.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  6. Sikke en fin jakke jeg tror at modtageren bliver glad, og rigtig skønne knapper. Må jeg spørge hvem der har dem til salg ?

    SvarSlett
  7. Tak for sød kommentar på min blog, det luner!!! Jeg kan se, at du laver nogle lækre strikkede sager, glæder mig til at se mere...
    Kh Rikke

    SvarSlett
  8. Synd at den ikke passet. Jeg har også strikket den, men brukte rosa, grå og hvit. Mangler fremdeles knapper etter at det er over et år siden den ble ferdig. Må nok skjerpe meg litt.

    Hva er neste prosjekt?

    SvarSlett
  9. Takk for hyggelig hilsen;))
    Å så forbasket at den ble for stor. Det er jo et enormt arbeid du har lagt ned..Men jeg tenker der blir en glad tante;))
    Lykke til med ny omgang. Jakker er bare lekker den og den blir nok flott på deg;)
    De knappene var helt super. Takk for linken.
    Ha en herlig helg;)

    SvarSlett
  10. Litt sent ute, men GRATULERER med bursdagene!:)

    Nå MÅ du jo bare strikke ei ny jakke ja, så vi får se hvordan den ser ut;)
    Tanten blir nok helt sikkert superglad for den!

    Finfin kveld til deg!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk