lørdag 31. oktober 2009

Soloppgang

Jeg våkner til en nydelig høstdag. Det er så herlig etter en hard uke på jobb. Idag skal jeg kose meg.



Dette strikker jeg på for tiden. Jeg strikker og strikker og synes aldri jeg blir ferdig.

Er nesten redd strikkejakken blir utslitt før den blir ferdig. Det kan jo være at nyhetens kreativitet er ferdig for lenge siden.









Her kom en liten på besøk igår. Han er like glad i bestemors tråd som en liten pusekatt.






Tusen takk for kommentarene til mine lommetøfler. Jeg har strikket to par til og flere vil det bli.
gitt hva mine klubbveninner får til jul.
God helg alle sammen.

9 kommentarer:

  1. Så nydeleg dag og ein herleg liten krabat!! Blir spennande å sjå det ferdige prosjektet ditt. Ønskjer deg og dine ei fantastisk flott helg!

    SvarSlett
  2. Her er sola borte i dag, men det er godt med helg. Har samme følelsen som du av og til når eg ser på noe av det eg strikker på, blir det ferdig noen gang?
    Ha ei kjempefin helg! Nyt sola.

    SvarSlett
  3. Flott bilde du har tatt av soloppgangen,her er det tåke og surt vær nå.Skjønn liten krabat med garnet også. Ha en riktig fin helg og kos deg.-))

    SvarSlett
  4. Nu vet ju jag också hur härligt det är med de små. Man vill liksom inte riktigt släppa greppet utan bara borra in näsan och fortsätta snusa o gosa.
    Härligt soluppgång du fick där.
    Trevlig helg

    SvarSlett
  5. Hei
    Du har helt rett ang. Gudrun og Gudrun. Mads Nørgaard har hatt noe liknende. Så mye fint du strikker og for en søt, liten gutt du har. Jeg skal bli mormor til en til i januar. Gleder meg stort.
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  6. Så flott bilde du har tatt! Det er deilig med fridager hvor man kan slappe litt av og ikke minst få litt tid til å strikke. For en søt liten kar du har hatt på besøk! Ha en flott lørdagskveld:-)

    SvarSlett
  7. Sikke dog et skønt billede både af solen og så af den solstråle som står med dit garn !

    Forsat god weekend !

    SvarSlett
  8. Åh nu må du ikke give op, den "strikkejakken" ser meget lovende ud :-)

    Uanset hvad, må det være skønt at få besøg af sådan en lille solstråle :-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk