fredag 26. august 2011

Herlighet så korte timene er.

Jeg har så mye jeg skal få plass til på denne dagen også et lite innlegg.



Jeg har sydd en lue og synes den er søt, men vet ikke om den er mer for jenter.

Faktisk så virket Oliver fornøyd med den.

Skal sette bånd inni luen. 


Han har nok godtatt den...

Her er en liten som trives så godt. Det er nesten blitt umilig for meg å gjøre håndarbeid. Hun leker med nøstene og dilter etter meg på syrommet, men Sussi er også blitt en dyrebar liten skatt for Steven.


JEG ØNSKER DEG DEN BESTE FREDAGEN og takk for de fine kommentarene. :))



9 kommentarer:

  1. Så søt den er, kanskje den er mere til en jente!
    Men han er jo så søt i den da :)Nydelig katten er :) Jeg venter bare på telefon fra sykehuset nå om barnebarnet mitt kommer snart :)
    Ha en fin helg, klem.

    SvarSlett
  2. Jeg synes det ser ud som om Oliver har accepteret den hue som fin og god - så det kan altså også være en drengehue :-)

    Hvor er hun skøn, din lille killing, men det er jo altså svært at få arbejdsro ;-) Min kat har været med til at strikke Julie-kjole og har sneget sig afsted gentagne gange med garnnøglet - hun vokser vist aldrig fra det :-)

    SvarSlett
  3. Herligheten, for noen sjarmtroll!!!
    God helg til deg også!

    SvarSlett
  4. God fredag også til deg Rita.

    SvarSlett
  5. Fin lue, den kan nok brukes av både gutt og jente. Det var iallefal en sjarmerende model, og en søt liten pus. Jeg venter spent på nytt fra sykehuset, ett nytt oldebarn er like om hjørnet. Ha en fin helg.

    SvarSlett
  6. Til jente eller til gutt -ikke så nøye for Oliver så svært så fornøyd ut i den flotte lua du har sydd:) For en hærlig liten unge og for ei søt lite pusi!

    SvarSlett
  7. Så flott lue og en herlig krabat

    SvarSlett
  8. Skøn hue særdeles indholdet ;-) han er ikke til at stå for.

    God weekend !

    SvarSlett
  9. Kjempefin lue du har sydd! Herleg gut og skjønn katt!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for en kommentar fra deg:-)

Populære innlegg

Bloggurat

Bloggurat

Levivest

Levivest
Gratis mønster

Mine sønner

Lang jakke i "Bomull/lin

Lang jakke i "Bomull/lin

Oppskrifter

Oppskrifter
Garnbutikk